
Bu ay, ilk olarak Mayıs 2003’te başlatılan profesyonel sosyal uygulama ile LinkedIn’in 20. doğum gününü kutlayacak.
LinkedIn, kalan en eski sosyal medya platformudur, hatta MySpace’i (teknik olarak hala var olan) birkaç ay geride bırakmıştır ve platformun sürekli olarak profesyonel iletişim için bir alan oluşturmaya odaklanması, daha popüler değişimlere dayanan net bir niş oluşturmasına yardımcı olmaktadır.
Dönüm noktasını kutlamak için LinkedIn’in Pazarlama Çözümleri ekibi, LinkedIn reklamlarındaki önemli başarıları ve yayınları haritalandıran ve platformun 20 yılda ne kadar yol kat ettiğine dair ilginç bir bakış açısı sağlayan bu bilgi grafiğini bir araya getirdi.
LinkedIn’in 20 yıllık reklam evrimi hakkında daha fazla bilgiyi buradan edinebilirsiniz.

Bir yanıt yazın